Ismered ezt a tündérmesét?

"Járj iskolába, szerezz jó bizonyítványt, aztán jó állást, biztos fizetést, mindig légy pontos, dolgozz szorgalmasan ... és boldogan élsz, amíg meg nem halsz. "

Én is ebben a tudatban nőttem fel, és elég sokára jöttem rá, hogy ez nem jól működik. Azon már túl vagyok, hogy munkahelyre járjak nap mint nap. Vállalkozásom van, de a középszintnél tovább nem jutottam. Kórházakat tervezek, ami ugyan nagyon szép munka, csak az vele a baj, hogy nem mindig akarnak kórházat terveztetni. Amikor pedig akarnak, akkor éjt nappallá téve dolgozni kell.
Lehetne élni másképpen is? Szerencsére az interneten bőven találhatunk lehetőséget. Néhány nagyszerű könyv is a kezembe akadt.

Úgy döntöttem, hogy rászánok az életemből 3 évet, keményen dolgozom, és elérem az anyagi függetlenséget:
  • olyan házban lakom, amilyenben akarok
  • olyan autóm lesz, amilyet akarok
  • olyan munkát végzek, amilyet akarok
  • akkor és oda megyek nyaralni, amikor és ahová akarok
  • mindent megvehetek, amit akarok
  • bárkit támogathatok, akit akarok
  • passzív jövedelmem lesz életem végéig.
Te hogy szeretnél élni?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése